nedjelja, 17. kolovoza 2014.

Shoppingholic going to Germany



Brojim dane do uzljetanja iz Splita za Dortmund,još "samo" 21 dan!
Da budem iskrena malo me strah,ne zbog aviona (više sam na nebu nego na zemlji),nego zbog nepoznavanja Njemačkog jezika. Prošle godine sam išla u London i nije bilo problema jer je engleski moj materinji jezik,ali nekako se bojim da bi se mogla izgubiti na aerodromu,da znam glupi je strah ali nadam se da njemci pričaju engleski,ako ne interpol bi me mogao tražiti :D


Ove dane sam provela na netu tražeći trgovine koje su mi u blizini i krpice koje mi trebaju (i ne trebaju) :|
Od svega me najviše obradovao PRIMARK koji je svega par km udaljen od mjesta gdje ću biti :)
Osim što im je roba jako povoljna uvijek su u trendu!
Imaju h&m,bershka,C&A..većinu trgovina koje mi imamo,samo su puno jeftiniji.

Moj glavni razlog odlaska u Dortmund je UTAKMICA...da žensko sam i volim nogomet!
Dečko i ja navijamo za Borussiu iz Dortmunda pa smo se napokon odlučili pratiti ga uživo.
Ali malo vas ovo zanima pa ću se vratiti na shopping koji ću obaviti :)

Evo nekoliko stvari koje sam upikirala.


Boyfriend jeans iz h&m-a. Imam već 2 para u ormaru ali nikada dosta,ove mi se posebno sviđaju jer su poderane i svjetle..Koštaju 10eura.


Topić iz h&m-a. Ovoga ću se sigurno nakupovati jer su jako praktične. Mogu se nositi na apsolutno sve i ima svih boja. Košta 3eura



Ovaj sam kombinezon posebno pikirala. Ja uvijek padam na cvjetne motive pa me je ovaj oduševio!
Posebno mi se sviđaju ovi tregerčići na leđima. Košta 7eura u h&m-a.



Black dress je uvijek in,ali ova je posebna. Nadam se da će bit poslušna i pratiti moje obline kako treba :)





Ovaj bronzer/rumenilo sam naumila kupiti,neznam gdje ni kako ali hoću,isto kao i ovo MAC-ovo sjenilo.


Sve u svemu namjeravam se istrošiti i kupiti sve što mi treba,ali ovo sigurno nije ni približno blizu onoga koliko mislim donijeti doma! :)

Radujem se vašim komentarima.
LP :)
Marijana


(slike su preuzete s interneta)



Broj komentara: 5:

  1. Moram da te pohvalim za odabir tima za koji navijaš :D oduvijek navijam za Borrusiju i ljubomorna sam što ideš, mada ću vjerovatno i ja u novembru na utakmicu :D Ne treba te biti strah nepoznavanja jezika, jer dosta ljudi govori engleski i vjerujem da nećeš imati nikakvih problema :) Boyfriend jeans izgledaju super i jako su jeftine :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ništa drugi put te vodim :))))
      Ma nadam se da neću,unija je to,hehe...
      Da super su i odmah su mi se svidile!

      Izbriši
  2. ne boj se, većina ipak govori engleski ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je to čuti ali ipak odlazak u nepoznato..al mogu ja to! :))

      Izbriši
  3. hahah ajme splašena si kao i ja :D
    Kako si samo lijepe stvarčice nabavila. Imaš odličan stil :)

    OdgovoriIzbriši