ponedjeljak, 11. kolovoza 2014.

Avon Moisture Genius/Advance Techniques


Moram priznat da sam ovaj tretman kupila isključivo zbog mirisa koji je neodoljiv bez da sam čitala čemu je opće namjenjen...
Naravno dobro mi je došao u mojoj "skromnoj" kolekciji i odmah sam ga zavoljela.


Radi se o Hidratantnom tretmanu za sve tipove kose sa ekstraktima mora a ja naravno padam na takve svježe mirise.

Kod njega mi se posebno sviđa svilenkasta tekstura koja se lako nanosi na kosu i ne ostaje masan trag.


Nanosim je tako što prosušim kosu malo i nanesem je prstima iako u uputama piše da se koristi sa ručnim a ja s tim baš i nisam vješta.
Kosa do kraja osušim i ostaje mi predivan miris koji traje cijeli dan i što je najvažnije nakon nanošenja kosa mi je hidratizirana i izgledam kao da sam izašla iz Londonskog frizerskoj salona :)

Jedina mana koju bi navela je ta što mi se prsti jako lijepe nakon korištenja ali to je moja krivica jer jasno piše da se nanosi ručnikom..khm...


SASTAV


Sve u svemu preporučujem je svima i nećete se pokajati.
Ja sam ovaj tretman platila 25 kn preko Avon lady.
Za one koji ne znaju radi se o kataloškoj prodaji.

Dali vi koristite Avon proizvode za kosu? Jeste li zadovoljne?


 Marijana


Nema komentara:

Objavi komentar