četvrtak, 25. rujna 2014.

John Frieda - "Full repair & Volume" šamponi





John Frieda je šampon o kojem sam toliko čitala na blogovima i imala izrazitu želju da ga kupim.
Da budem iskrena,nije mi bila primamljiva cijena od 70kn za jedan šampon pa sam bila prisiljena čekati sniženje.

U međuvremenu sam išla u Njemačku i našla ove nevjerojatne šampone za isto tako nevjerojatnih 3 eura,svaki!

Kupila sam ova dva uz savjet prodavača.

Moja kosa je inače tanka i ravna,toliko da u životu nisam 5 puta peglala kosu.
S obzirom da je tanka,u paketu s tim dolaze i ispucane vlasi.

 Crveni je za obnavljanje kose + volumen a plavi samo za volumen.




Šampon "full repair" je namijenjen oštećenoj kosi i bogat je Incha uljem.
K tome, još je namijenjen i obojanoj kosi.
Dolazi u tvlikoj tubi od 250ml koja je dovoljna za moju mjesečnu zalihu.

Kad vidim koliko je mala količina potreba da zapjeni kosu i ukloni nečistoće ne bi mi bilo žao dati 70kn!

Ugodnog je mirisa i ne znam kako bi ga opisala osim kad uđete u profesionalni frizerski salon i obori vas s nogu onaj lijepi miris.

Uz to se lako ispire i ostavlja kosi glatkom.

Moju kosu je vidno obnovio i oživio.

(ispričavam se lošoj kvaliteti ali ruke ne miruju)


Luxorious volume

Plavi je kao što sam rekla isključivo za volemen.
Dolazi u plavoj tubi od 250ml.


Ima nešto drugačiji strukturu nego crveni šampon.
Ugodnog je mirisa i lako se ispire s kose.


Za razliku od crvenog,ne mogu reći da me posebno oduševio.
Lijepo mi je oprao kosu i priznajem da mi se kosa sporije masti,
ali....nema volumena.
Možda je do moje kosa koja je izrazito tanka,ne znam.

Da napomenem nemam jako dugu kosu i nije teška pa ne vidim u čemu je problem.

Ali svakako kažem,možda je do mene :)

(SASTAV)



Meni su se jako svidjeli ovi šamponi i potpuno opravdavaju svoje ime,kvalitetu pa i cijenu.
Preporučujem ih svakome tko ima problema s oštećenom,suhom i tankom kosom :)

Da li ste koristili John Frieda šampone? Razmišljam o kupnji maske iz "full repair" linije..imate li iskustva s njom? Svaki komentar je dobrodošao!
Marijana



4 komentara:

  1. Ja također imam tanku i ravnu kosu, ne prođe ni 10 dana nakon šišanja,a ona bude očaj. Sviđaju mi se proizvodi,mislim da bi mi dobro došao jedan šampon, samo da ga i ja nađem na sniženju :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto slažemo se :)
      Inače se može kupiti u Dougas i Muller prodavaonicama :)

      Izbriši
  2. nisam koristila nikada ništa od John Fried-a, ali me privlače njihovi proizvodi,, pogotovo regeneratori :D
    planiram si kupiti onaj ljubičasti, jer sam sad posvjetlila kosu, pa da spriječim žutilo na njoj :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nećeš pogriješiti vjeruj mi :)
      Ja sam koristila silver ali od kuene,i čini čuda :))

      Izbriši