ponedjeljak, 22. rujna 2014.

Artdeco Lip Passion-smooth touch lipstick




Danas vam pišem recenziju Artdeco ruža za usne kojeg sam kupila ovaj tjedan.



Ovaj ruž moram nahvaliti iako ga imam kratko.

Kao i obično prodavačice u Douglas-u su bile i više nego strpljive i ljubazne..tražila sam ruž koji ne isušuje usne,da je kvalitetan i zemljane boje.

Odmah mi je ovaj zapeo za oko jer odavno čitam kako je Artdeco kvalitetna marka i nije preskupa,ali nisam imala prilike kupiti,do prije neki dan.




Moja nijansa je broj 19 Passion i rekla bi je boja između crvene i smeđe..ugodna za jesenske dane.
Nije previše upadljiva ali ipak dovoljno pigmentirana da usne blistaju.

Sadrži vitamin E i Shea maslac što hidratizira i njeguje usne tokom hladnijih dana.

U tjedan dana korištenja nisam primijetila da isušuje usne,dapače...ugodno ih omekšava.


Također moram pohvaliti ambalažu u kojoj dolazi (3g/18M).
Radi se o tvrdoj plastici i ne bojim se da bi se mogla razbiti u slučaju pada.


Nanosi se lako,i ne razmazuje se.
Opet,nakon pića ili jela,trebati ćete ga ponovo stavljati.
Ima glatku teksturu i lijepo upija,nakon toga ostavlja usne blistavim i zavodljivim.

Također mi se sviđa što je fragrance-free odnosno bez parfema.

Jedino što bi kritizirala je paraben koji se nalazi u njemu,i sastav je teško čitljiv.

Ovako izgleda na meni


Eto ja dajem ocjenu od  4,5 ovom proizvodu samo zbog parabena,ali unatoč tome,favorit mi je ove jeseni !

Ja sam svoj primjerak kupila u Douglas parfumeriji.
Koštao je 84,90 kn.


Ovaj ruž ću vjerovatno opet kupiti ali u nekoj drugoj boji,samo iz razloga što volim mijenjati boje ruževa.

Imate moje iskrene preporuke :)


Da li ste koristile Artdeco make up? Kakva su vaša iskustva?
Radujem se vašim komentarima!




Marijana




Nema komentara:

Objavi komentar