nedjelja, 12. listopada 2014.

Essence Hello Autumn paleta


Bok cure drage (i dečki)...

Evo i mene je uhvatila prehlada i užasna šmrkavica :(
Cijeli dan sam u krevetu i odlučila sam se malo pokrenuti i napisati vam novi post..i da bude malo zanimljivije,pisati ću i na Engleskom jeziku :)


Dok sam bila u Njemačkoj naišla sam na ova dva kozmetička proizvoda,danas ću vam pisati o mini paleti .
Nisam sigurna je li Hello Autumn kolekcija od essenca dostupna u Hrvatskoj.
Da budem iskrena nisam neki pretjerani obožavatelj essence kozmetike,ne iz razloga što volim skupu, jer naravno ima i jeftine kozmetike koja je i više nego odlična,nego zbog toga što mi dosta njihove kozmetike stvara iritacije.
Na ovo dvoje sam se odlučila zbog lijepih boja i naravno cijene.


Hello my dear girls (and boys)...
Before I start I want to apoligize for a little bad grammer :)
Yesterday I catched a flu and a bad runny nose!
I was in bed all day so I decided to get my a*s out and write a new post.

While I was in Germany I found these two cosmetic products and decided to buy them.
To be honest im not a big fan of essence,the reason is that there cosmetics make my skin iritated.
But I bought these two because of the wonderful autumn colors and ofc. low price. 




Kao što vidite boje su i više nego predivne,prave jesenske!
Po pravilu se prve tri nanose na gornji kapak a zadnje tri  na donji.
Dolazi s aplikatorom u tvdoj plastičnoj "kutijici".

Iako su boje lijepe žao mi je što je pigmentiranost jako loša.
Čak i ova crno-zelena zadnja boja. Trebam 2x nanijeti da bi postigla nekakav look na očima.

Unatoč tome jako mi se sviđa ova mini paleta zbog funkcionalnosti i mogućnosti kombiniranja.

Platila sam je oko 3,50 eura u Rossmanna-a


As you can see the colors are more then beautiful,just like autumn.
The first three colors are applied on the upper eyelid and the last three on the lowerlid.

Even though the colors are wonderfull I am disappointed in the pigmentation,it is very bad.
Even the last color,I need to apply it two times so it looks like a black-green color.

Despite the bad pigmentation ,I like this mini palet because I can make a decent look and combine all the colors.

I paid it about 3,50 euros in Rossmann




Svako sam sjenilo nanijela dva puta da bi mogla predočiti boje.
Žao mi je zbog mutne slike ali temperatura je učinila svoje! :)

Ovu bi mini paletu sjenila preporučila curama kojima ne smeta manja pigmentiranost, a što se tiče boja,svakom bi dala preporuku!



I put every eye shadow two times on my hand so you could see the real colors.
And im very sorry about the blury pictures but the flu was stronger then my hands! :)

I would recomend these eye shadows to girls who dont mind the bad pigmentation.
Dispite that the colors are beautiful so everyone can use it.




Da li ste vi koristile ovu paletu? Kakvi su vam dojmovi?


Marijana






Broj komentara: 16:

  1. Divno izgleda ova paletica, mada me Essence uvek pomalo razocara sa (ne) pigmentacijom. Hoces li nam pisati o ovom rumenilu? Jako me zanima mada nema kolekcije u Srbiji :( Ozdravi brzo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Naravno,kad malo ozdravim pisati ću o rumenilu :)
      Hvala :*

      Izbriši
  2. Baš su mi lijepe boje sjenila! Mislim da ova paleta nije kod nas dostupna

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da i ja mislim da nije dostupno :) A boje su baš lijepe :)

      Izbriši
  3. Paletica se na prvu čini skroz ok, ali pigmentacija je nažalost dosta loša :(

    OdgovoriIzbriši
  4. Stvarno su divne boje, baš šteta šzo su slabije pigmentirane

    OdgovoriIzbriši
  5. ja sam isto bila naletila na ovu kolekciju u njemackoj i swatchala rumenilo ali ga na kraju nisam uzela jer sam si rekla da vec imam previse toga doma :P izgledalo je bas zanimljivo i swatch se pretvorio u lijepu rozu boju, bas me zanima tvoje misljenje o njemu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U pravu si,pretvara se u rozu boju ali jako svjetlo :) Recenzirat cu ga uskoro,kad dođem sebi malo :D

      Izbriši
  6. Lijepo izgleda, ali šteta za pigmentaciju :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. slažem se :) Kako kažu,kolko novaca,tolko muzike :D

      Izbriši
  7. A ne, baš sam se zaljubila kad sam ju vidjela. Sve su pokvarili pigmentacijom :(

    OdgovoriIzbriši
  8. aaa..mislila sam da je pigmentiranija :/ ali bez obzira na to, još uvijek me privlači :D

    OdgovoriIzbriši