nedjelja, 4. prosinca 2016.

La Roche-Posay EFFACLAR Gel za umivanje


Evo i mene s tim famoznim La Roche-Posay.


Prije nego počnem s recenzijom htjela bih napomenuti jednu sitnicu...
Naime, meni je kozmetika hobi, nešto sto volim u slobodno vrijeme i o čemu pričam opušteno. Nisam profesionalac i takve savjete ne mogu davati. Zato sam odlučila dati si oduška kad pišem post i pričati s vama kao da smo na kavici, bez grča i "old school" recenzija, i najvažnije...iskreno.

 A sada.. idemo na dugo hvaljenu umivalicu koju sam nedavno kupila i dala si malo vremena da je isprobam.


                                              

Radi se o poznatom brandu La Roche-Posay koji je hvaljen od 99% blogerica. Linija Effaclar je posebno namijenjena masnoj i osjetljivoj koži lica.
Moje koža lica je masna... jako masna. T zona je užasna.
 Iskrena ću biti, nisam se nikad oko nje nešto posebno brinula. Kreme nisu dolazile u obzir, ne mogu podnijeti sloj kreme na licu, iz razloga sto se ne upija.

Ovaj gel je djelomično pomogao mom licu. Kažem djelomično jer postoji kolekcija za masnu kožu a ja sam koristila samo jedan proizvod.

Kupila sam pakiranje od 200ml i mislim da će se prenijeti na iduću generaciju s obzirom koliko je malo potrebno za jedno čišćenje lica. 😁
Cijena mu je bila oko 80kn, neka me netko ispravi ako griješim.
Ima i manjih pakiranja ali mi se činilo "ekonomičnije" kupiti veće pakiranje.




Klasično otvaranje, mislim da tu ne treba puno filozofirati ali bi napomenula da kad pritisnite tubu neće "izletjeti" neka velika količina, nego dovoljno da možete dozirati.

U dodiru s mokrom kožom gel se malo zapjeni i lijepo čisti kožu od viška nečistoće.
Ima ugodan kako jer volim nazvati "sterilizirani miris".

Važno je napomenuti da ova umivalica ima pH 5.5 (neutralan), i da je približno slična vašoj kozi, ne sadrži parabene, boje, alkohol niti sapun ali zato sadrži termalnu vodu.

Sastav




Moje iskustvo


Koristim ovaj gel već 2 tjedna i mislim da mogu dati iskreno mišljenje o njemu.
Nakon pranja koža mi je zategnuta i zaista čista, nema peckanja ni svraba nakon brisanja.
Koristim ga 3x dnevno i lijepo mi ukloni višak sebuma.
Što se tiče sužavanja pora, mislim da tu nije odradio posao, bar ne na mom licu.
Dosta sa čitala o njemu online i kao negativnu stranu blogeri navode isušivanje.
U mom slučaju to se nije dogodilo, još.
Kod mene sreća traje pola sata dok se čelo i obrazi ne počnu sjajiti opet, ali krivac tome je netko drugi.
Sve u svemu... ovaj proizvod bi preporučila svima sa masnom i osjetljivom kožom, sklonom nepravilnostima.
Mislim da ću kupiti i još pokoji dio kolekcije i onda ću update-at post.
Istina da je cijena malo viša, ali za ovo pakiranje i kvalitetu je i opravdana!

Da li se koristili već ovaj gel? Imate li pozitivna iskustva? Komentirajte 💋💋

.

Nema komentara:

Objavi komentar