utorak, 23. siječnja 2018.

Moj život u Irskoj ( I'm back ) !




Zovem se Marijana i kampanjac sam.

Uf.. vec mjesec dana se tjeram da uzmem laptop u ruke i napisem post. Dok ove dvije recenice tipkam vec sam 2 puta ustala zapaliti. Ovaj put sam odlucna da zavrsim post!

Proslo je dosta vremena otkad sam zadnji put tipkala, ali uvijek skocim do najdrazih blogova da vidim novosti i prisjetim se dragih ljudi s kojim dijelim svoj hobi.

Ne zelim skakati s recenzijama odmah, zelim se ponovo predstaviti i reci zapravo tko sam ja i sto se sve promjenilo otkad me nije bilo, a mislim da mozete iz naslova i predpostaviti sami!

Uskoro ce godina dana otkad sam odlucila reci zbogom Lijepoj Nasoj i odseliti se na mali otocic poznat kao Irska.

Svatko tko je otisao iz svoje zemlje ima svoje razloge, pa tako i ja. Posao, novac, zelja za novim ili samo eto "ja dosla vidjeti". U mene ima svega pomalo!

Meni osobno nije strano seliti se, uvijek me je bilo svugdje. Od Australije, Engleske, pa duzinom Hrvatske od Dubrovnika do Splita i rodnog Metkovica.

I tako ja i moj sudeni odlucimo ici u Njemacku. No, Marijana nikad nije ucila Njemacki, na samu pomisao jezika bi mi se mantalo. 6 mjeseci sam isla na instrukcije, i na kraju odustala. Jedva sam se i predstaviti znala!

"Moj Matane ovo ne ide" rekla sam mu, "gdje cemo onda"? pita on mene... I tako smo se odlucili na Irsku, jer eto...Engleski mi je kao materinji jezik.

Odradila Intervju u Zagrebu i dobila posao, sve super i sve 5. Smjestaj osiguran, avio karte placene. Gdje ces bolje?


Odlucili smo se za pocetak za mali gradic zvani Mullingar. Tipicni mali Irski grad. Lijep ali dosadan.
Nakon toga smo se zaputili za Dublin gdje smo i sada.



Nakon godine dana u Irskoj mogu reci da smo tek sada "stali na noge" kako kazu.
Tek je sada doslo vrijeme da mozemo putovati Irskom i vidjet sve prirodne ljepote.
Nije sve lijepo, bajno i krasno, ima i losih dana...kad bi poslala sve u tri lijepe i vratila se kuci ali uvijek sam isla za tim da se sve s razlogom dogada!
Netko se snade, netko ne. Netko je nostalgican i vrati se nazad, netko je razocaran....
Ja sam se snasla... bar zasad!



Volim sto ima nasih ljudi na svakom koraku. Na poslu nas ima oko desetak!

Volim sto sto si mogu priustit stvari koje zelim.

Volim sto imam mogucnosti za napredak.

Volim sto imam placu svaka 2 tjedna u 00:01.

Volim sto iako ne radim u svojoj struci jos, cjenjena sam.

Volim sto imam izbora.

Volim sto skoro uvijek pada kisa.

Ma volim tu malu Irsku...
Ali uvijek cu voljeti moju Hrvatsku!



Slobodno komentirajte i pitajte ako vas sto zanima! Bit cu i vise nego sretna odgovoriti :)

Voli vas vasa Marijana!



Nema komentara:

Objavi komentar