subota, 11. listopada 2014.

L'Oréal Paris Men


 Ovaj tjedan sam došla na ideju da pišem o dva muška proizvoda za njegu.
Radi se o L'Oréal   men expert deo roll-on i pasta za oblikovanje kose.


Naravno da je moj dečko nakon duge muke pristao da mi temeljito objasni njegovo iskustvo s ovim proizvodima,jedva.

Općenito on ne voli klasične gelove za kosu zbog "grudica" koje ostaju  nakon sušenja.
Isto tako na moj nagovor kupio je deo roll-on,jer inače koristi "gel" dezodoranse.

Nije tip koje 5 min bira među mnoštvom stvari na policama,već meni kaže: "Ono što i zadnji put" :D
A s obzirom da u Njemačkoj ima puno veći  izbor odlučila sam mu promjeniti rutinu.

Pa evo krenimo...



Radi se o pasti za oblikovanje kose L'Oréal Paris Studio Line Fiber-Paste.

Dolazi u tvrdoj plastičnoj ambalaži,plave boje. 150ml.

Pasta ima ugodan muževan miris pomalo paprenast.

Vrlo ga je lako nanositi na kosu iako je nakon korištenja potrebno oprati ruke temeljito zbog ljepljivosti.


Ne znam kako bi opisala teksturu osim da je kao tipična pasta koja se razvlači po prstima kao zvakača guma.

Kao što sam već rekla,ne stvara grudice na kosi nakon nanošenja i nije masna.
Kako oblikuje kosu,tako i ostaje naredne sate.

Ovaj proizvod za kosu sam kupila u Njemačkoj u Rossmann-a za 3 eura i opravdava kvalitetu.

SASTAV





Dalje vam pišem o roll-on deziću koji ga je oduševio.

On ga opisuje kao dezodorans koji ostaje cijeli dan prisutan na koži pazuha.
(I koji se čak meni sviđa).

Ima klasičan roll-on s kojim je lako rukovati.
Na vrhu plastičnog čepa ima malu izbočinu koja ne dopušta da se tekućina izljeva ako ga slučajno ostavite u vodoravnom položaju.


Kao i pasta ima energičan muževan miris koji je trajan i do 96h.

Što se mom dečku posebno sviđa kod njega je to da ne lijepi pazuh kao neki drugi proizvodi i brzo se suši.
Nema bijelih tragova na odjeći iza nanošenja.



Dolazi u bočici od 50ml i njemu traje već skoro mjesec dana a mogu potvrditi da ga nanosi nekada i do 3x dnevno.

Također kupljen u Njemačkoj u Rossmanna za 2 eura ali dostupan je i kod nas.

SASTAV

Nije tipičan post koji svaka cura voli čitati,ali ako volite dirigirati "kozmetičkim" životom svog dragoga,kao ja...ovi proizvodi su BINGO! :)


DA LI VAŠE JAČE POLOVICE KORISTE LOREAL PROIZVODE? Jesu li zadovoljni? 



Nema komentara:

Objavi komentar