nedjelja, 3. kolovoza 2014.

Rimmel - Kate Moss lasting Finish Matte ruž



Ovaj Rimmel ruž kupila sam prije dva mjeseca i priznajem da nisam išla s ciljem da ga kupim ali zapeo mi je za oko (tako inače završe moje šetnjice douglasom)..i ne kajem se što sam ga kupila.
Prvo moram pohvaliti tete iz Douglas-a jer su najsimpatičnije. Bilo riječ o melemu od 10 kn ili parfemu od 500 kn uvijek su na usluzi i spremne pomoć.



Nakon dugo vremena bezuspješnog traganja za savršenim mat ružem našla sam ga i to za nevjerovatnih 45kn! u Douglas parfumeriji.
Dolazi u slatkom crvenom pakiranju sa potpisom Kate i srčekom. Kupila sam nijansu 102,nježno roza barbie boja jer mi je samo ta falila u mojoj kolekciji ruževa.



Ruž se lako nanese i brzo suši nakon čega ostaje predivan mat izgled.
Meni zna potrajat i do 3h na usnama bez problema.
Preporučila bi osobama sa suhim usnama prije nanošenja ovog ruža da obavezno upotrijebe melem jer se zna skrutiti ili čak malo isušiti usne.

Ovako izgleda na meni



Jedino mu zamjeram što nema dovoljno nijansi (4) i što se teže skida ali oprostit ću mu. :)



Dali vi volite mat ruževe? Kakva su vaša iskustva?

Marijana

2 komentara:

  1. Lijepa je nijansa, nemam nijedan Rimmel Kate mat ali mi se sviđa ova nijansa pa ću baš pogledati pri idućoj kupovini, sviđaju mi se ovi ruževi sa Kate potpisom imam 05 nijansu al nije mat :))) i ja bih voljela da namj e više nijansi dostupno :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Obavezno pogledaj,nećeš pogriješiti :)
      A šteta za nijanse ali nadam se da će ih bit više u budućnosti :)

      Izbriši