petak, 5. kolovoza 2022.

K18 - molekularna maska za kosu



Subota jutro, lijep dan...za potrosit koji euro.


Ja rijetko kad idem u kupovinu s razlogom, vecinom kupujem impulzivno. Mislim da to ima i dijanozu, s obzirom da bi mi trgovac mogao prodat muda pod bubrege.

Vec neko vrijeme citam o K18 brandu, ali naravno kako nas frizeri uce..nista osim nozica ne moze obnoviti kosu. 

Dodem vrlo rano u svoj najdrazi trgovacki centar u Dublinu u kojem me ujedno i trgovcu pozdravljaju na ti. Vidim neki red se ceka, hrpa zena i mnostvo balona. Novi ducan! Reko ne budi luda, cekaj i ti...

Na izlogu stoji "ako potrosite minimalno 50e, dobijete goodie bag u vrijednosti 150e". 

Tjesim se da mi ionako treba sampon i pokoja sitnica prije godisnjeg.

Zapne mi za oko K18 maska za kosu koju svi hvale. 

Znam da je skup ducan jer nema cijena na ambalazama, kofole vrtim se nebi li ugledala negdje. Ma jok. Nije sigurno 50e, pa se odlucim uzet i sampon zbog kojeg sam i dosla.

Da, K18 je kostao 50e. Ali znate sto? I da je 150e vrijedi svakog novcica!

Doduse ja sam odmah ugrabila 50ml da nebi zafalilo!

Pa sto je K18? Inace ja radim istrazivanje nakon sto nesto kupim...nikako prije. Nema smisla.

K18 je maska je tretman koja pomocu patentiranog bioaktivnog peptida ojacava kosu, daje elasticnost i oporavlja od ostecenja nastalog kemijskim tretmanima i mehanickim oblikovanjem. 

Pa po cemu je drugaciji?

Upravo zato sto nije nastao u laboratoriju, nego racunalnim putem. Kosa prepoznaje K18 peptid kao prirodan sastojak i na taj nacin obnavlja kosu, cini je meksom i snaznijom. 


Kako se kosti?

Kosu treba samponirati ali ne smije se koristiti regenerator za kosu. 
To mi je bilo najkrace tusiranje ikad. 
Nanijeti na kosu od sredine do vrhova. 
Na moju duzinu kose, jedna pumpica dovoljna. Sreca, valjda ce trajat duze.
Za pocetak treba nanositi svako 5-6 panja uzastopno, a iza toga svako trece ili cetvrto pranje.

Jesam li napomenila da se maska ne ispire?





Definition vidim veliku razliku u kosi od pocetka koristenja do sada. Mislim da samo treba imati malo strpljenja. Meni definitivno nije ucinio nista vidljivo u mjesec dana ali vec drugi mjesec mi je kosa vidljivo snaznija i zdravija. Ispucalih vrhova ima tu i tamo, ali ni priblizno koliko prije!

Cinjenica da nisam vidila napredak u prvom mjesecu moze biti zbog teskih sampona koje sam koristila. Drugi mjesec sam promjenila sampon i odmah sam razliku vidjela. Koristim ga sad vec neko vrijeme pa mi je tesko naci staru sliku s obzirom da sam frisko obojana i osisana...al se definitvno vidi razlika.


SASTAV: Water (Aqua) (Eau), Alcohol Denat., Propylene Glycol, Cetearyl Alcohol, Dicaprylyl Ether, Cetyl Esters, Behentrimonium Chloride, Polysorbate 20,sh-Oligopeptide-78 (K18Peptide™), Hydrolyzed Wheat Protein, Hydrolyzed Wheat Starch, Isopropyl Alcohol, Tocopherol, Phenoxyethanol, Potassium Sorbate, Citric Acid, Fragrance (Parfum), Geraniol, Linalool, Hexyl Cinnamal, Benzyl Alcohol.




Nasla sam K18 na Notino.hr i cijena mu je 450kn za 50ml. 
Znam, malo puno i nije za svaciji dzep ali necete pozaliti. Definitivno bi preporucila! 

p.s 
Ispricavam se ako ima gresaka u pravopisu. 
Jos sam nova sa Macbookom i automatski mi prepravlja rijeci na Engleski. 🙈




Nema komentara:

Objavi komentar